Back to Holland

Vandaag was alweer de allerlaatste dag. Niels R was zo sociaal om iedereen vanochtend wakker te zingen. Dit was als pay back, want afgelopen nacht hadden we hem, (Rianne en Marc) met de groep wakker gezongen voor hun verjaardag. Na het ontbijt zijn we snel de bus ingestapt om nog de laatste souvenirs te halen op een grote overdekte markt. Na 2 uur was de buit binnen en reden we door naar het vliegveld. Op het vliegveld was er haast, zoals we inmiddels wel gewend zijn. Ook kregen we als verassing een “broodje gezond” in plaats van KFC, wat ons beloofd was… Jullie kunnen je vast wel voorstellen hoe ongelooflijk blij iedereen hier mee was… Toch waren we allemaal dankbaar voor wat we wel kregen, want we hebben de afgelopen 2 weken gezien dat het ook heel anders kan zijn.

Nu stappen we het vliegtuig in en hopen we op een goede en fijne vlucht. Tot morgen!

Ps. Zodra deze blog geplaatst is, zijn we geland op Frankfurt… tot zo dussss

Maureen:
Hoi iedereen thuis! Ik ben alweer onderweg naar huis en kijk er naar uit om jullie de verhalen te vertellen en de foto’s te laten zien! Gisteren hadden we een afscheidsfeestje bij de crèche wat super gezellig, maar ook emotioneel was. Het is lastig om de mensen hier in deze situatie achter te laten, maar we hebben gedaan wat we konden. En de bonte avond was om te gieren. M’n haar waren een soort tentakels, dus weer eens idioot. Maarja jullie kennen me ook niet anders. Dikke kus en tot morgen!

Rosalie:
Hoi iedereen! Tot morgen 🙂
Kus Roos

Christina:
Hoiii ik ben echt nú aan het opstijgen met een stel malloten die hun handen in de lucht gooien. Ik ben ze na deze twee weken toch wel echt heel leuk gaan vinden.
Balen dat ik weg moet hier uit Afrika, maar ik kan ook niet echt wachten tot die knuffels straks op Schiphol.
En een dikke patat met mayonaise please.
Tot morgen!
Dikke kus van Chris

Emiel:
Hoi iedereen. We zitten nu in het vliegtuig een beetje film te kijken enzo, maar goed op weg naar huis. Pap, mam, een belangrijke vraag: willen jullie een kop koffie voor mij klaar zetten als we er zijn? Ik snak naar een goede bak koffie. Bedankt en groetjes!

Levi:
Hallo allemaal, nu in het vliegtuig een boek te lezen en proberen te slapen… ik mis zuid Afrika nu al maar heb ook alweer zin om thuis te komen. Pap en mam ik vind het een strak plan om zaterdag thuis patat te eten.
Tot zo!

Christel:
Gisteren van mijn ‘goede-morgen-groepje- afscheid genomen, we hebben gepraat over hoe zij deze twee weken ervaren hebben en tot slot hebben ze een brief naar zichzelf geschreven die over één jaar op de post gaat. Daarin hebben ze verwoord wat ze willen ‘meenemen’ van deze reis en waar ze over een jaar hopen te zijn (letterlijk en figuurlijk). Dat afscheid raakte me wel zeg, twee weken lang zo met elkaar optrekken schept een band. Ik wens hen maar ook alle andere jongeren van deze reis Zijn ontelbare zegen op de weg die ze mogen gaan.

Vanmorgen met een super dubbel gevoel opgestaan.. afscheid nemen vind ik dus echt niet fijn. Nu ik dit schrijf zitten we in het vliegtuig naar Frankfurt, dan hups door naar Amsterdam waar de drie leukste mannen van Barneveld op
me staan te wachten. Daar kijk ik naar uit!

Thomas:
Hallo mensheid (familie in het speciaal)
Tegen de tijd dat jullie dit lezen ben ik of al thuis of je lijd aan een typisch geval van slapeloosheid.
Maar even serieus vandaag hebben we eerst veel te lang in een veel te hete bus gezeten richting de bazaar daar veel teveel geld uit gegeven. Daarna weer veel te lang in een veel te hete bus gezeten richting het vliegveld.
Eenmaal daar aan gekomen (ik in ieder geval wel) letterlijk het vliegtuig in gesprongen en na wat spanning en sensatie van een hevige “burenruzie” ben ik nu op het moment dat ik dit bericht type dus ook in turbulentie XD.l
En hiermee ga ik ook (waarschijnlijk mijn langste bericht dat ik ooit heb getypt op een iPhone) afsluiten.